0721.930.356 | office@intermediaservices.ro

7 reguli de urmat in campaniile de sampling

Chiar dacă, din cauza pandemiei, în ultima perioadă nu au mai avut loc evenimente, tot au existat locuri unde ”românii s-au călcat în picioare”. Vă aduceți aminte de cozile din supermarket-uri din perioada ”făină, drojdie, ulei și hârtie igienică”?

Cam despre asta e vorba în activitățile de sampling. Să profiți de orice aglomerație umană și să îți promovezi produsele sau serviciile. În funcție de profilul afacerii poți alege să dai mostre, să faci degustări sau să împarți pliante cu discounturi generoase. Orice metodă preferi, la finalul unei astfel de acțiuni cu siguranță te vei alege cu clienți noi.

De obicei astfel de acțini se fac în zonele aglomerate sau cu trafic foarte mare- mall-uri, supermarketuri, benzinarii. Ca și variantă ”de sezon” puteți lua în calcul și marile centre de vaccinare.

Costurile unei asfel de acțiuni se negociază în funcție de loc, de durată și de numărul de promoteri.

Atunci când decizi să faci o astfel de acțiune trebuie să fii atent dacă cei care ajung în locul respectiv pot fi și clienții tăi (se potrivesc cu profilul clientului tău), dacă ceeea ce le oferi este suficient pentru a-i convinge să cumpere de la tine, sau să povestească și altora.

Avantajele acțiunilor de sampling:
  1. Ai contact direct cu clientul.
  2. Îi poți observa reacțiile.
  3. Îi poți furniza informații suplimentare.
  4. Îi poți îndepărta obiecțiile.
Reguli:
  1. Asigură-te că pontențialii tăi clienți vin în locația în care vrei să faci sampling.
  2. Analizează bine locația și alege să te poziționezi cât mai vizibil. O ținută personalizată ajută și ea foarte mult.
  3. Așează-te strategic încât ”să nu-ți scape nimic”.
  4. Dacă ești o firma mică e de preferat să participi personal.
  5. Dacă optezi pentru varianta cu promoteri asigura-te că sunt bine instruiți, zâmbesc și pot oferi măcar minimul de informații despre produs/ serviciu.
  6. Vino cu o propunere de nerefuzat.
  7. Încearcă să fii memorabil.
Dacă vrei să faci acțiuni de sampling care să îți crească vânzările, dă-ne un email la office@intermediaservices.ro sau sună-ne la 0721.930.356. Dacă te grăbești beneficiezi de o reducere de 10%, pentru activitățile de sampling din luna mai.
Lucrează cu noi- Avon, Herbalife, Bavaria Instalații, Icredit, One Star Security, Oriflame si mulți alții. Închide

Succesul afacerii tale
e la un click distanță!

Te ajutam cu solutii complete de publicitate, marketing si vanzari, pentru afacerea ta.

Cum te ajutăm

Cum te ajutăm

Servicii

Prezenta si promovarea in mediul online sunt conditii absolut necesare pentru orice companie. Va putem ajuta cu crearea de conturi social media de la zero, cu imbunatatirea lor sau cu campanii de promovare online care sa va creasca notorietatea, vanzarile sau sa aduca clienti noi. In functie de profilul afacerii tale iti putem propune:

consultanta - analizam nisa ta de business, piata in care iti desfasori activitatea, concurenta si profilul clientului. Avem impreuna obietive si apoi strategii pentru atingerea lor

avem experienta in initierea de campanii de promovare in Google, Youtube, Facebook sau Instagram

marketing prin continut - te ajutam sa iti spui povestea pentru ca afacerea ta sa capete notorietate. Putem concepe continut atat pentru retele sociale sau web site-uri cat si pentru materiale tiparite-flyers, brosuri,reviste

optimizarea web site-ului tau pentru motoarele de cautare - SEO

Ai nevoie de un site? Ai ajuns unde trebuie. Impreuna vom parcurge pasii necesari pentru ca prezenta ta online sa fie una consistenta. Te ajutam sa iti achitionezi un nume potrivit pentru web site-ul tau, iti recomandam cele mai bune solutii pentru gazduire si ne consultam cu tine in privinta designului, a fotografiilor si textelor. Realizam site-uri personalizate 100% adica scriem coduri de le zero-nu folosim platforme predefinite. Tinem cont de toate regulile Seo ale motoarelor de cautare pentru ca site-ul tau sa fie pozitionat cat mai sus in cautari. Am putea sa iti vorbim de htts sau meta taguri dar discutia ar deveni mult prea tehnica. Te asiguram ca tineam cont si de ele.

Pentru cluburi sau sportivi.
Ai un club sau esti sportiv si vrei sa obtii mai multe beneficii din aceasta activitate? Consideri ca nu te bucuri de notorietatea pe care o meriti? Fanii nu mai vin la meciurile echipe tale? Ai ajuns unde trebuie iar marketingul sportiv este raspunsul la intrebarile tale. Hai sa stabilim impreuna obiectivele pe care vrei sa le atingi.
Cum te ajutam:
-Creatie si administrare conturi social media
-creatie si continut relevant web site
-sedinte foto/video
-campanii social media
-atragere de parteneri/sponsori
-organizare/promovare de evenimente
- prezenta in media (tv, radio,ziare)
-consultanta
Pentru societati comerciale:
- identificam evenimente sportive care te pot ajuta sa cresti notorietatea companiei tale
-parteneriate cu cluburi sau sportivi
-activitati de marketing in cadrul evenimentelor sportive
-acoperire media

Ai ochit un panou publicitar in oras dar pretul este peste bugetul tau? Visezi sa-ti vezi ofertele la TV? Iti plac spoturile pe care le auzi la radio dar atunci cand ai cerut o oferta preturile au fost peste asteptarile tale? Nicio problema! Pentru ca gestionam bugetele mai multor clienti comenzile noastre catre radio, tv, sunt voluminoase si atunci si discounturile obtinute sunt foarte bune. Ai o gramada de idei dar ti se pare ca pierzi vremea cerand oferte de pret in stanga si dreapta? Apeleaza la serviciile noastre de brooker media. Iti obtinem spatiul publicitar pe care ti-l doresti la preturi care te vor surprinde in mod placut.

Publicitate Kaufland

Publicitate în rețeaua de magazine Kaufland

Visezi de mult timp sa organizezi un eveniment de care sa vorbeasca toata lumea? Ai vrea ca el sa devina emblematic pentru orasul tau? Nu ai bugetul si resursele de personal necesare sa faci asta?
Te afli pe site-ul potrivit!
Avem experienta in cautarea de parteneri care sa-ti finanteze evenimentul si stim sa organizam lucrurile in asa fel incat sa-ti transformam visul in realitate. Cum functioneaza? Te asteptam la noi sau ne poti trimite un email in care sa ne povestesti unde te-ai impotmolit cu planul tau si impreuna o vom scoate la capat. Exemplu- Motul Motorsport Event - 2014 am asigurat aproximativ 50% din bugetul necesar organizarii acestui eveniment si am contribuit la difuzarea lui live pe statia Digi24 locala.
Stim sa ne descurcam si atunci cand dispui de buget!
Organizam evenimente la cheie- pornim de la conceperea identitatii grafice a evenimentului si identificarea locului potrivit pentru organizare, ne ocupam de tiparirea materialelor, de livrarea lor, de lista ta de invitati. De promovare, de fotografie si filmare, de angajarea profesionistilor de care ai nevoie pentru buna lui desfasurare, de catering si management integrat de eveniment. Fie ca este vorba de un eveniment mic sau unul de anvergura lasa grijile in seama noastra iar tu primeste laudele.
Exemplu: Eveniment China Shipping organizat in terminalul de containere din portul Agigea. Provocarea a constant in locul in care a avut loc conferinta de lansare, Dana DP World. La eveniment au luat parte un numar mare de personalitati printre care si ambasadorul Chinei in Romania.

Distributie de materiale publicitare (flyers, pliante, cataloage) in cutiile postale.
Aparent oricine se poate ocupa de campania ta de distributie. Din acest motiv, de multe ori, ofertele tale nu mai ajung in cutiile postale sau sunt distribuite gresit. E timpul sa imbunatatesti aceste aspecte. Iti punem la dispozitie unul dintre cele mai bune servicii de distributie existente la nivel national. Putem distribui saptamanal peste 4.5 milioane de materiale.
Da, ai citit bine! 4.5 milioane saptamanal

Detalii:
In functie de nevoi iti putem oferi servicii complete: concept grafic al materialelor, productie si distributie sau oricare din ele separat
- Impreuna cu ziarul Kaufland putem distribui orice tip de flyer, pliant sau catalog.
- Distributia se face in fiecare zi de luni a saptamanii
- Oferim acoperire locala, regionala si nationala atat in mediul urban si in rural
- Pachet minim- 10.000 de flyere/pliante/cataloage

AVANTAJE
CONTROL - tu alegi zonele in care se realizeaza distributia pentru a avea rezultate cat mai bune
SIGURANTA - dupa raspandirea materialelor se merge in control comun pe teren
RAPIDITATE - distribuim in maxim doua zile 4.5 milioane de ziare
PRECIZIE - poti segmenta distributia ex: case/blocuri, urban/rural, sau poti imprastia materiale diferite in functie de specificul zonei
ECONOMIE DE TIMP SI BANI - gasesti in acelasi loc pachetul complet- concept grafic, productie materiale si distributie
REZULTATE - campaniile de distributie facute constant cresc vanzarile
EXPERIENTA - tone de materiale distribuite si sute de campanii de distributie la activ -locale, regionale, nationale

Oricare ar fi nevoia ta de servicii de grafica la noi vei gasi cu siguranta rezolvarea. Portofoliul noastru incepe cu carti de vizita si se termina cu lucrari complexe inseamnand reviste glossy. Avem colaborari cu graficieni cu o vasta experienta. Lor li se adauga pentru finalizarea procesului parteneriate cu tipografi care slefuiesc munca graficianului. Important este ca la final sa beneficiezi de un produs finit peste asteptari si la niste costuri foarte bune.

Ai nevoie de fotografie de produs sau iti doresti un film de prezentare? Avem solutiile potrivite pentru tine si afacerea ta!

Oferte speciale

Obțineți ușor recenzii google pentru afacerea dumneavoastră cu ajutorul cardurilor NFC



Află mai mult
PACHET WORDPRESS START
(instalare si configurare tema wordpress)

PACHET SITE START
(cod original, tema grafica originala)

PACHET SITE BUSINESS
(cod original, interfata administrare customizata, interfata grafica customizata, module programare customizate)

PACHET MAGAZIN ONLINE
(cod original sau platforma de e-commerce, in functie de nevoile clientului)

PACHET GAZDUIRE WEB
(gazduire pe servere profesionale, adrese de email nelimitate, baze de date, suport tehnic)

APLICATII WEB DIVERSE (data mining, APIs, gestiune interna, proiectare UX/UI, etc)

Contactează-ne!
Promovare Google Ads

Începând cu 199 euro pe lună

Contactează-ne!

Clientii noștri

Suntem mândri de colaborarea cu partenerii noștri

Intermedia Services

office@intermediaservices.ro

0720.224.762, 0721.930.356

Mulțumim! Mesajul tău a fost trimis.
bla